27 September 2009

r@y@ @t KMC

hampeh tul aku rasa raya tahun nie..bukan sebab tak boleh beraya..tapi sebab sofea still demam..sampai ke pagi raya tue still panas badan dia..last2 dalam kul 9.30 pagi aku pecut bawak sofea gie KMC..sambil2 meredah jalan yang banyak keta tue, sempat gak la aku amik gambar "kenang-kenangan"...sampai ke saat nie sofea still demam..mak mertua aku kata "demam nak boleh akal"..memang nampak gak perbezaan dia..sofea sekarang nie lebih selektif..hanya abah & mama dia saja yang boleh mendukung dia..yang len bo layan!! penat gak bila jadi lagu tue tapi bila tengok sofea..emmm maybe dia betul2 nak bermanja dengan abah dia kot..harap2 sofea cepat la sembuhnya..rasanya selain "demam nak boleh akal" tue, sofea juga maybe demam sebab nak merangkak + tumbuh gigi..sebab nampak mcm ada putih2 kat gusi dia tu..lagipun dia selalu nak masukkan apa je barang yang dia pegang ke dalam mulut dia..klau aku bagi berus sabut pun mesti masuk dalam mulut punya..hehe..korang doa2kan la si kecik nie cepat sembut yer..tak best betul bila dia tak ngusik aku..ilang separuh nikmat dunia..



No comments: