23 November 2011

bila rindu ibu..

antara nikmat terbesar yang Allah swt pinjamkan untuk kita adalah adanya "bidadari" dunia ~ IBU!


budak nie umur 4tahun..mak dia mati dalam perang..sebab terlalu rindu, dia lukis "ibu" dia kat lantai papan rumah, dengan tangan terdepang membayangkan seolah2 ibu dia ada untuk memeluk dia setiap malam kala tidur..

notakaki: speechless..
 

7 comments:

dzuraidah said...

kesiannya dia.

:'(

::abahsofea:: said...

sedih kan zu..

gambaq takdak (miskin kot..)

just ada "gambaq" ibu dia dalam kotak hati :)

dzuraidah said...

ya.
sedih..

yang dah berusia pun boleh menangis teresak-esak ingatkan ibu bapa yang dah takda. inikan pulak dia yang kecik.

kalau dia dapat mimpi ibu dia, pagi esok tu bila dia bangun mesti dia tersenyum sebab terubat sikit rindu.

eh, panjang pulak. macam luahan rasa pulak.

kbai.

::abahsofea:: said...

haha..nak komen panjang2 pun kedekut :)

dzuraidah said...

haha
kedekut la

bagi sikit sikit
baru orang rindu..

eh. tertunggu tunggu

:p

Anonymous said...

Rasa macam nak teyak ja kalau cakap pasal ibu. Sapa nak bagi bahu nak teyak ni? Isk..

::abahsofea:: said...

cik anon:

banyak ja bahu2 berkeliaran di sekeliling kita..hehe