12 May 2014

dari Tronoh ke Sintok..

assalamualaikum..

Alhamdulillah, akhirnya setelah hampir empat tahun sejak kunjungan pertama, dapat jugak aku jumpa member lama di UiTM hasil lawatan Universiti Teknologi Petronas (UTP) Tronoh 11.05.14 

Aku panggil dia Muo..sebab dia asal Muar..nama kad pengenalan dia Helmi Iskandar Suwito..haaa memang Jawarian laa..

dulu kat UiTM tu nak kata rapat tu tak la tapi level persahabatan tu ok la..takdak gaduh-gaduh, dengki-dengki..so bila dah grad ni rasa macam best plak ble jumpa sekali sekala..sorang lagi geng Muo adalah Pesot..atau nama betoi dia Faizal..hmm yang tu memang dh berbelas tahun tak jumpa..

 

haaa..mekaseh la pada abg jonet yang sudi amik gambaq kami..harap-harap dapat la jumpa dengan Muo lagi..atau dengan member-member UiTM yang lain..dah pakat jadi bapak budak dah semuanya..haha

hat bawah ni gambaq lama..tahun 2010 dulu..

 

No comments: