24 June 2009

once upon a time: episode 2 ~rumah pengantin pompuan~

emm..just to share our preparation untuk wedding sebelah pihak perempuan a.k.a mariya..theme colour: marroon..thanks to Exora Bridal for pelamin, stage and decoration bilik pengantin..and special thanks to my bro & my sis-in-law ~ zul & k.naz ~ for arrangement untuk gubahan hantaran..mmg besh!!

gerombolan askar-askar siap sedia untuk ke medan perang.
.haha siap angkut ex-boss aku sekali tu..
thanks en idrus sanggup datang dari ulu yam..err..best tak keja tempat baru??

nyum~nyum..memang menyelerakan..tapi control
punya pasal..perut lapar daaaaa..rugi rugi

line up hantaran2..siap pelamin yang aku rasa
duduk tak sampai 30minit..hehe


gambar dengan famili "baru"..kasi can mak mertua
dgn tok metua bersanding!!


bekas "ratu sehari" dalam bilik pengantin..
lupa pasang lampu kelip2 la pulak...


wallet yang dah disimpan dalam "muzium" oleh tuannya
kerana baru beli yang lain kat pacific aritu..huhu sian..


kain pasang sutera imported from Sabah oleh
bapak ku during his outstation..


perfume brand ".........." ~ sila isikan mengikut citarasa sendiri

telekung yang di"transform" ke bunga teratai..

sejadah bentuk kipas.."sejuk" je bila rajin pakai..hehe

kitab suci Al-Quran..err..baca jangan tak baca... :p

kasut yang dah "arwah" dikerjakan kaki isteriku..

2 comments:

Anonymous said...

wah..cantiknya semua itu..perfect for all the kenduri kahwin , maksud i decoration cantik oh, pengatin perempuan cantik, makanan cantik,hantaran cantik, telur cantik,bunga cantik....tapi hor, pengantin lelaki kurang sikit lor.aiiiiii...lepas tgk semua ni, tak sabar-sabar i nak pi kenduri orang, nak makan makanan sedap dan cantik...nak bawa balik telur,,,wei, ida cepatlar kahwin..
anyway, abahsofea hope u wil b wif ur wife and hapiness forever and ever. so sweet!!

~abahsofea~ said...

hehe..hampezz sungguh si Eng nie..tapi rajin plak dia letak komen panjang2..xpa nanti kenduri kawin ida kita konvoi ramai2..hoho ida sila sediakan lauk yang best2 (cantik?) dan jugak TELUR untuk Eng!!