25 August 2009

~farewell en. abu hassan~

salam ramadhan..actually this article ble dikatakan agak outdated since the event takes place last 3weeks..sedar tak sedar dah almost 1 month aku jadi staf UUM..ish ish..semua nie jadi masa nak meraikan farewell untuk en abu hassan, bekas ketua jabatan automasi, perpustakaan sultanah bahiyah UUM nie..yg telah dilantik memangku serta bakal ketua pustakawan universiti malaysia terengganu..

actually nie first time aku berjumpa dengan en. abu walaupun aku dah mula menumpang bilik dia since first day aku report for duty..(berapa banyak first daaa)..apa pun pada pandangan aku en. abu nie memang seorang boss yang baik, mudah mesra dan disayangi oleh staff2 library..untuk en. abu tahniah atas perlantikan dan semoga terus dikurniakan kesejahteraan dan kebahagiaan di dunia dan akhirat..

staf library yg jumlahnya mencecah 110orang dengan kemasukan hero2 dan heroin2 baru!!..


tu dia..tangan tak lepas kertas tu..last minute punya assignment kena menyanyi nasyid daa!!

hehe..nie la muka2 baru yg join pada hari yang sama @ lebih kurang dengan aku..masing2 muka pasrah menerima "hukuman" menyanyi di khalayak ramai..adusss

haha..siap nangis lagi cik ann dengan kak syam dengar kesayuan suara kitorang nie..mesti pasni serik punya nak suruh kami menyanyi..nasyid plak tu..

en abu hassan (baju biru) menerima hadiah dari en salleh hudin, timbalan ketua pustakawan merangkap bakal KP bulan Oktober nie..

kelegaan setelah selesai "hukuman"..sementara menanti acara makan2 sampai kenyang!!

so rasanya itu aktiviti pertama aku di UUM nie..masih banyak perkara yang bakal berlaku di masa depan mengikut jangkaan aku..hehe seram sejuk aku..

No comments: