01 August 2012

hafdzi budak cicak!

assalamualaikum..

haaa..entry kali nie aku nak share pasai sorang kawan yang dah lama aku dah kenai..masa kat sekolah menengah lagi..masa tu cerita sembilu awie-erra memang tengah top! ---> apa kena mengena??

nama dia hafdzi..budak pulau pisang, tunjang. tipulah kalau aku kata dia hemsem..hah hah hah 

 sila abaikan jari tengah dia tu..mungkin dia cacat lepaih jatuh masa nak panjat pagaq aswara

tapi dia manih..macam gula melaka..ehh takk..aku tak kata kaler dia lagu gula melaka..manih dia tu yang macam gula melaka.. hah hah hah gelak tak dak motif!

dia ada awek cina nama jojo *sebenaqnya dia bertepuk sebelah tangan ja hah hah hah bukan jojo struys hat bajet ohsem tu tapi jojo hapakenamataktau 

dia jugak ada kakak angkat retis..nama dia abby elite..la dah tukaq jadi abby abadi..haaa hat nyanyi lagu 'manisnya senyuman mu' dengan 'rasalah penampaq wanita' dengan kostum ala2 magician tu..siap tukaq-tukaq gambaq dan berbalas-balasa surat lagi..

hafdzi nie pandai menyalahgunakan kelebihan dia dalam melukis untuk menekel si abby..dia lukis potret, karikatur dan kari cap adabi untuk membuatkan abby elite terus berutus surat dengan dia..gamaknya abby dapat inspirasi nama "abby abadi" dari rempah kari adabi la kot..abadi..adabi...aa ah laa..baru ku perasan.. hah hah hah

tapi gua tak heran langsung..sebab gua kipas siti nurhaliza..hah hah hah siap ciwi dapat kad raya kaler pink tu..hah hah hah

lepas skool, kami bawak diri masing-masing..sampailah cinta muka buku kami mekar kembali..sila cari Haf Dzi Sofi

dia dah glemer..maklumlah junior zul khuzaimi kat aswara..ehh aswara memang terima budak tak hemsem ek?? hah hah hah...owh betul la..seni tak mengenal rupa tapi menyanjung bakat. padahal aku pun konpius bakat member aku nie..

salah satu bakat hafdzi --> melingkup tatabahasa melayu moden!
view at youtube 

kalau ada yang perasan, dia pernah appear dalam mentor dalam cubaan nak jadi protege noh hujan..tapi end up dia tak diterima sebab dengaqnya noh hujan takut dengan populariti member aku nie..

detik-detik ngeri Noh Hujan dalam Mentor 5

tapi, tak sangka ramai jugak yang kagum, minat dan taruh hati sama hafdzi sampai buat Fan Page kat fesbuk! Lizard Mentor Fan Page ---> nie lagi satu aku tak faham, cicak bukan kurus ke? apsal letak cicak padahal badan gemok besaq?? kalau Lizard ganti dengan Komodo mungkin lebih catchy *eh eh komodo bukan biawak ka?? kah kah kah


apa pun, dah banyak teater yang dia dah join..budak aswara kan..mesti jiwa seni punya..drama tv pun dia ada join..hari tu hat jadi penculik drama kemenda ntah..hat nasha aziz jadi ala2 catwoman boleh terbang tu..tapi memang watak tak penting la..kah kah kah

apa pun, janji aku untuk tulih special entry pasai hang dah dilunaskan..maka janji hang nak undi aku sebagai wakil rakyat PRU nanti jugak perlu dilunaskan! kah kah kah..and all the best bro!  

No comments: