29 July 2012

sehelai baju buat menyapu si air mata

assalamualaikum..

nak tulis banyak pun macam tak berapa nak syok pasai dok hiba dengan "penemuan" satu website nie..fuhh..memang terkesima dibuatnya..dan disebabkan website nie, entry nie aku letak kaler pinky pinky & the brain skett..euuww


OK la..pendek tak kata panjang yang lebih-lebih, website yang aku jumpa tu dibuat khas oleh satu badan untuk mengumpulkan donator-donator yang ikhlas nak sumbangkan sekurang-kurangnya sehelai baju raya baru - tak kesah la nak bagi baju melayu atau baju kurung..janji baru!

kempen dan website nie digerakkan oleh team SBBMSAM untuk menghimpunkan seberapa banyak baju raya baru untuk diberikan pada rumah-rumah anak yatim, rumah perlindungan warga emas dan pelajar miskin dan asnaf di sekolah-sekolah terpilih seluruh negara

Untuk keterangan lanjut, boleh refer pada capture screen nih! tak upaya nak tulis, sedeyyy doh..*walhal pemalas nak mati..


owh ya..pa kata lepaih nie, hat mana tertengok, terjengok dan terbaca entry nie pakat-pakat sebarkan..kita make sure kempen nie sampai pada pengetahuan seramai mungkin umat manusia..tak nak derma baju, derma publisiti pun orait jugak lahhh..

No comments: