02 October 2012

lama

assalamualaikum.

lamanya tak menulis..dah bersawang ghupanya laman sosial ni..

terlalu banyak benda yang berlaku..dan terlalu banyak benda yang nak diceritakan..sampai tak lalu nak tulis --> ok tak alasan untuk si pemalas gedebam gedebom!

oktober dah menjelma..kerja-kerja makin banyak..bahan-bahan langganan nak kena renewal, pembekal-pembekal kena dinilai tahap kecekapan, harga-harga untuk langganan baru kena diteliti supaya dapat yang paling baik (termurah does not mean terbaik..) on so on..

owh ya, kad kawen dah siap..tapi senarai guest belum ada..plan nak cari skinz di pentadbiran maybe dia ada list terbaru staf library..tu belum masuk nak distribute lagi..

next week konvokesyen uum ke-25 plak..as usual jadi tukang pacak, sengih dan catat kekurangan katerer sebelum dimuntahkan dalam mesyuarat post-moterm..ya! bedah siasat ala-ala CSI Miami tu..

week after, target untuk jumpa semua kawan-kawan di library dan jemput untuk attend weeding adik! then must be completed before hari raya haji..hoho dah nak raya sekali lagi..

pastu kerja untuk another one week..then cuti untuk uruskan weeding adik di dewan utama..

after that kerja another 4 days before cuti for 9 days...kompom banyak lemak malas untuk mai gheja pastu..heh!

owh ya, phea my lil darling akan exam these two weeks..macam-macam subjek termasuk physical and esthetic (kebendantah??), sains dan teknologi, bahasa inggeris dan bahasa melayu..semua ini untuk dihadap seorang budak kecik berumur 3tahun 6bulan..hoho jauh beza dengan aku dulu kot! all the best yayang :p

No comments: