05 October 2015

Impian: Seri Azzalea Homestay

Assalamualaikum..

Sesungguhnya perancangan Allah Maha Hebat! Aku sendiri tak sangka yang impian untuk menyediakan perkhidmatan homestay dapat dilaksanakan secepat ini..tapi siapa aku, untuk menjangka sesuatu di luar jangkauan pemikiran logik akal manusa

Alhamdulillah, secara rasminya Seri Azzalea Homestay, nama yang aku simpan sekian lama, akhirnya akan beroperasi dengan izinNYA pada 15.10.2015 ini..

bunga kegembiraan hadir awal bila mana ada hamba Allah dari Putrajaya (en shukri ke namanya) nak book pada 30 September, 1 dan 2 Oktober tetapi terpaksa aku tolak sebab standard homestay belum sampai ke tahap yang aku inginkan..nak bagi orang duduk selesa, berbaloi dengan bayaran mestilah perlukan sedikit renovasi dan dekorasi.

Doakan aku & homestay..Bismillah


setakat ni iklan hanya dalam mudah.my dan ibilik.com

pages dalam FB jugak dah standby, cuma tunggu homestay siap direnovate baru nak upload gambar dan promote pada kawan-kawan yang sudi..

No comments: