13 October 2015

Seri Azzalea Homestay, Bandar Darulaman, Jitra

Assalamualaikum..

Kerja-kerja renovasi, menambah baik dan menyerikan Seri Azzalea Homestay sedang rancak berjalan. Ada yang tanya, "awat kena perabih duit buat itu ini bagi elok, nak buat homestay ja pun.."

OK jawapan aku simple:
1. kita nak buat bisnes untuk long term..nak pelanggan suka dan datang balik, jadi wajib (bagi aku) untuk buat sehabis dan secantik mungkin..bisnes akan sustain dan berjaya bila ada repeat sales/customers

2. prinsip hidup aku adalah aku nak layan orang dengan cara aku sendiri suka dilayan. Jadi aku letakkan diri aku sebagai pelanggan yang sudi letak duit, bayar untuk menginap dan nak something in return..bukan sekadar datang tidur, mandi pastu check out..kalau boleh ukhwah mau berterusan..jadi kawan

3. bagi aku juga, tak dak rugi buat elok sikit sebab kot mana pun itu rumah aku, aset aku..jadi bila esok-esok nak refinance/jual pun value ada up sikit

harap-harap projek dapat disiapkan dalam minggu ni walaupun aku punya observation macam nak overdue ja..lepas ni baru boleh upload gambar

Dalam fesbuk pun dah siap page atas nama Seri Azzalea Homestay, Bandar Darulaman, Jitra. panjang bebeno nama but yes, intentionnya adalah untuk jawab sebelum pelanggan tanya..tak nak nanti among the Qs "lokasi kat mana", "takde alamat pun" etc etc



kalau sapa-sapa yang baca posting ni, jemput like page Seri Azzalea Homestay ye..macih!

No comments: