22 July 2012

ramadhan kareem!

assalamualaikum. alhamdulillah hari pertama ramadhan berlalu sudah. walaupun berpuasa, lapar dan dahaga, aku tetap meneruskan aktiviti rutin aku kebelakangan nie - mengecat! gambaq dah amik tapi tak senonoh serupa hapantah! haha malu pada diri sendiri..

memang mencabar la mengecat tatkala perut berkeroncong untuk ana..fuhh mujurla mampu mengontrol tahap kegelojohan masa berbuka..

apa pun, masih belum terlambat untuk mengucapkan Selamat Menyambut Ramadhan Al Mubarak buat semua muslimin dan muslimat! semoga ramadhan tahun ini memberikan seribu satu rahmat untuk kita dan diampunkan segala dosa2 kita yang lalu..dan semoga kita melangkah keluaq dari pintu ramadhan dalam keadaan mendapat keampunan Allah Yang Maha Penyayang.


oh ya..esok ada kawan-kawan yang akan mendapat sijil sah jawatan - tahniah untuk depa semua..moga terus berjaya dalam kerjaya di dunia dan akhirat

untuk yang terpaksa menghadap Pendaftar, semoga tabah dan sabar..I believe all of u have ur own reason and I also believe the Registrar also got his own reason..so jangan give up..teruskan kehidupan macam biasa..insyaAllah masa kawan-kawan semua akan sampai jugak! same goes to me..insyaAllahhh..insyaAllah u'll find ur wayyyy...

No comments: